Tábor Cserépváralján

2016. június 28-tól július 2-ig Cserépváralján, a Setét-völgyben táborozott a 3. a és b osztály.

Az idő szuper volt. Már az első nap meglepetésekkel volt teli. Zoli bácsi (polgármester úr) éjszakai túrára vitt minket. A sötét erdőben csak az elemlámpák fényének kergetőzése és a gyerekek kiabálása hallatszott. Éjfél körül ágyba is kerültünk.

Szerdán a tábor területét fedeztük fel. Kézműveskedtünk, játszottunk, pancsoltunk a medencében, horgásztunk a halastóban… Délután megtekintettük a tájházat, a barlanglakásokat, a templomot és a Lourdes-i barlangot.

Csütörtökön Zoli bácsi beállított egy nyitott utánfutós kocsival. Szafari túrára vitt minket. Árkon-bokron keresztül valahogy Kácsra keveredtünk. Ott a Kecske-kő állatfarmot néztük meg.

Pénteken túráztunk a kaptárkövekhez és a várromhoz. Igen meredek, hosszú túra volt, nagyon elfáradtunk a rekkenő hőségben. Délután Ki-mit-tud?-ot rendeztünk, amire a gyerekek már az előző napokban is szorgalmasan készültek. Színvonalas műsort láthattunk tőlük. Volt benne rocky, éneklés, bűvészkedés, kártyatrükkök bemutatása, vers- és mesemondás. A gyerekek oklevelet és sok-.sok meglepetést kaptak az utolsó este a tábortűz mellett, amit egy fergeteges diszkóval zártunk.

Sok gyereknek ez volt az első tábora. Nagyon jól érezték magukat olyannyira, hogy volt aki azért sírt, mert másnap haza kell jönnie.

Köszönet Zoli bácsinak a túrákért, feleségének, Zsókának a finom reggelikért és vacsorákért, a nagyiknak pe

dig a finom krumplilángosért.

Táborvezetők: Kelenföldi Zsófia, Tóthné Csirmaz Márta, Kissné Molnár Margó, Gálné Fekete Eszter

image_pdfimage_print

A hozzászólások le vannak tiltva.